PIC-679

Dlawnice slizgowe sa, róznej konstrukcji

Dławnice ślizgowe są, różnej konstrukcji. Z uszczelnieniem pojedynczym i podwójnym, chłodzone i niechłodzone, zależnie od ciśnienia działającego na dławnicę, rodzaju cieczy i jej temperatury. Na współpracujące z sobą pierścienie dobierane są materiały stanowiące zespoły o dobrych własnościach ślizgowych i odporne na działanie danej cieczy. Np. na obracające się tuleje stosowane są stale stopowe, brązy, żeliwo perlityczne itd. , a na pierścienie stałe - grafit, różne masy plastyczne, metale kolorowe itd. , zależnie od rodza...

Więcej »

Przeplyw przez wewnetrzne szczeliny w pompie odsrodkowej jednowirnikowej

Przepływ przez wewnętrzne szczeliny w pompie odśrodkowej jednowirnikowej. Po pewnym okresie pracy szczeliny powiększają się wskutek zużycia trących się powierzchni i szczelinowe straty wydajności stają się coraz większe. W celu ułatwienia zmniejszenia szczeliny stosowane są wymienne pierścienie uszczelniające . Największe straty objętościowe zachodzą na wlocie wirnika; wielkie straty są również przy hydraulicznym zrównoważeniu naporu osiowego W praktyce najczęściej przyjmuje się następujące wymiary uszczelnień typu a) : wielkość -szczel...

Więcej »

Operacja zwolnienia sily naciagowej jest jednoczesnie wlasciwym sprezeniem elementów

Operacja zwolnienia siły naciągowej jest jednocześnie właściwym sprężeniem elementów. Formy nadające właściwy kształt elementom strunobetonowym, występują wyłącznie w metodzie produkcji na torach naciągowych. Wszystkie wymienione elementy funkcjonalno konstrukcyjne występuję w przypadku mechanicznego naciągu wiązek zbrojenia. W przypadku elektrotermicznego naciągu zbrojenia nie występują na stanowiskach produkcyjnych elementy osprzętu naciągowego i zwalniacze natomiast muszą występować dodatkowo stanowiska do elektrotermicznego nagrzewu pr...

Więcej »

Orientacyjne wartości współczynników

Zmiękczanie wody do zasilania parowozów Poszczególne wodociągi trakcyjne na danej linii kolejowej dostarczają wodę o różnej twardości i wykładniku pH, zmieniających się ponadto w okresach wielkiej wody, posuchy, mrozów itp. Dlatego też twardość i skład chemiczny wody w tendrze parowozu, uzupełnianej w miarę zużycia przez parowóz na poszczególnych stacjach wodnych w czasie postojów pociągów, również są zmienne. Ponieważ instalowanie urządzeń zmiękczających wodę na każdym parowozie z braku miejsca jest niemożliwe, stosowano ...

Więcej »

Notice: Undefined offset: 1 in /home/hydra7/ftp/nabudowie.org.pl/media/index.php on line 277

Notice: Undefined offset: 1 in /home/hydra7/ftp/nabudowie.org.pl/media/index.php on line 280
751#digiprog , #obi zwroty towarów , #plc symulator , #grunt betokontakt , #zbiornik kompresora , #renault vel satis olx , #otodom koszt ogłoszenia , #tynki knaufa , #płyty chodnikowe leroy , #liczniki golf 3 ,